Ordbajsande uppdatering

Och nu kommer allt på en gång, i ett svep. Alla bilder och allt ordbajsande.
Som vanligt. Jag måste införa mer rutiner i mitt bloggande, få in det i vardagen
(eftersom det är så OERHÖRT viktigt).

Nä. Men här är det ändå. Bilder från veckan som gått och såklart ifrån helgen.

Idag har jag fått min semester godkänd. Jag reggade den idag, 2 timmar senare
var det klart. Jag kommer sakna min nuvarande chef och vän när han lämnar oss!
Till lillebrors 18-årsdag ska jag åka tillbaka hem till kylan igen för att TOKFIRA.
I mars ska jag och mitt underbara hjärta åka till värmen för att MYSA (och sola) ♥

Nu är ingenting utav detta bokat än - ropa inte hej förrän knivarna är i lådan
(ellet något sådant) MEN det är åtminstone planerat att det ska bli på detta vis.

Godnatt min skatt. Det är inte sovdags riktigt än dock. Men snart och lite senare.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback