Idag saknar jag kylan

Idag saknar jag familjen lite extra mycket

Hoppas ni får det jättemysigt tillsammans imorgon! Jag är med er i tanken.
Och nästa jul ska jag försöka komma hem, 2 år i rad är inte OK ..

Det blir säkert jättemysigt här ändå, både jag och Jihad är lediga så vi har hela
dagen, kvällen + lördagen att mysa ihop. Blir inget speciellt julfirande, men vi har
planerat att äta en god middag och mysdricka lite här hemma. Sen kanske gå ut.

Ikväll är han och spelar poker med vänner, själv hade jag ingen lust.
Kände att det vore ganska trevligt att bara krupa upp i soffan och inte gör
någonting. Och här sitter jag nu. Ser på One Tree Hill (måste dock erkänna att
det börjar bli lite FÖR löjligt) och fryser litegrann om mina fossingar. Svinkallt golv!

Kommentarer
Postat av: Sara

GOD JUL EMILIÉ!! Hoppas du får en fin jul :-) puss o kram

2010-12-24 @ 10:41:07
URL: http://www.varsomhelst.nu/
Postat av: patricia

god jul kusse =) puss!

2010-12-24 @ 12:56:58
URL: http://karlfatzer.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback