Det eviga tjatet om pussar

Ikväll ser jag på snyftaren DEAR JOHN. Inga tårar så långt ögat kan nå!
Bra rolig ibland va? (mahaha) Men jag kanske ska säga än. Inga tårar än.

Min man är snål för han vill inte komma hit och pussa på mig för han "arbetar"

PUSSAAAAAR! ..

Jihad T säger
kan hämtas vid kontoret

Emilié Blomberg sa (22:55)
snålt. jag tror du är lite kissis.

Msn Messenger
. Live Messenger? Vad heter det egentligen?
Jag fick i alla fall för mig att ladda hem det när Skype inte ville dansa med mig.
Det hade jag ju ingen nytta av i det här fallet .. Nåväl. Ett nytt försök om 10 min!

Nu ska jag kika klart på filmen och samtidigt försöka låta bli att snora ner allt.
Imorgon ska jag jobba och ladda inför middag och drink med trevliga vänner
(tyvärr korvfest) här hos oss. Jag har för övrigt målat naglarna idag, vilket var ett
smart drag tycker jag för då slipper jag slösa tid på det imorgon. Istället kan jag
sysselsätta mig med viktiga saker som att platta hår och måla ögonfrans (viktigt).

Puss, kram och GOTT NYTT ÅR! Bara sisådär 24 timmar och 40 minuter för tidigt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback