Bloggens nya outfit II

Nu var det färdigfixat med bloggdesignen en stund framöver.
I alla fall för kvällen. Några småsaker till som ska ses över och ändras.

TUSENTACK TILL FIREBUG! Sjukt bra redskap som underlättar så himla mycket!

Blev tipsad av min man om Firebug. Det är ett program som gör att du kan se de
koder som använts på en sida. Vilket såklart gör det enklare i och med att du vet
precis vart någonstans i stilmallen du ska in och ändra något. Sedan måste man
ändå leta fram olika koder om det inte sitter i huvudet, men det är nog rätt enkelt
ordnat. Och gäller det t.ex. färgkoder bara brukar jag använda mig av Photoshop.

Tanken var inte att ägna ett helt inlägg åt detta (om än genialiska) program.
Men nu blev det så helt enkelt. Vad ska man göra? Jag röstar för ingenting alls.

One Tree Hill S08 E09
är laddat. Inte många avsnitt kvar ..

Imorgon börjar jag 13:00 vilket såklart innebär SOVMORGON! Tackar och bockar.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback