Bästa nyårsafton nånsin?

Yippie .. Urinvägsinfektion på nyårsafton. Inte OK någonstans!
Det gör ont utav HELVETE och det känns som det börjar bli dags att ta sig till
doktorn för en rejäl undersökning. Det är inte direkt 1sta gånger i år heller.

Sitter i alla fall på jobbet och har snart druckit upp en solpadeine.
Får hoppas att det blir bättre om en stund, annars skiter jag fullständigt i denna
dag och går hem och gråter. Den där jäveln hade väl kunnat vänta tills måndag?

Tråkigt med ett så negativt inlägg, det här var inte min plan för idag, inte alls!

Hoppas på förbättring och om inte blir det vatten, alt. tranbärsjuice för mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Liisa

Fan va surt att du ska få det IGEN...stackare. Du får krya på dig! Men ett gott nytt år önskar jag dig i alla fall. Ett nytt år med inga mer Urinvägsinfektioner! Kram kram



2010-12-31 @ 11:58:36
URL: http://Li5a.se
Postat av: Sara

Hoppas verkligen det går över!! Gott Nytt År på dig i alla fall och hoppas verkligen du får en bra kväll! :) puss o kram

2010-12-31 @ 13:43:16
URL: http://www.varsomhelst.nu/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback