1 av 4 - mitt i natten

( 02:49 )

Hittills har det gått undan! Hoppas det håller i sig.

Lyckades såklart inte sova något mer, men är alltid så inför 1sta natten.
Det är imorgon - när man inte ens vill sova, som det blir enklare.
Kommer sova som en liten bebis eftersom jag vart vaken så länge ..
Ska i alla fall försöka komma upp & sola 1 timme eller 2 (för jag är blekast i stan)

Förhoppningsvis blir det middag med tjejerna imorgon kväll!
Vonkan är här tills på torsdag. Snacka om värdelös tajming i&med mina nätter.

Sånt' är livet (hårt mot dom hårda, som min pappa skulle säga).

Nu jobbar vi vidare & ser fram emot nya äventyr >>>
Mindre än 2 veckor kvar tills besök ♥ 1 månad & 2 veckor tills vi åker till Marocko.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback