Som han plockar poäng

( 03:00 )

& här kommer nedräkningen; 1 natt & 5 timmar kvar!

Idag kom jag upp ur sängen innan klockan fyra, OM jag var nöjd?
Först ringde Kaiian & väckte mig, sedan Jihad en halvtimme senare
- bästa väckarklockorna. Så jag tog mig bort till Exiles (Nikki Beach, hah)
där Vonkan & Mirre låg & glassade i solen. Sol, bad & en massa snicksnack!

Fick senare sällis utav KG, ytterligare lite senare kom dessutom Tobbe trollkarl.

Hemma runt sex-rycket, dusch, puss på hemkommen glad kille -låter som han är
12, vilket man ibland kan tro att han är c",), tvärsomnade & blev väckt då maten
var klar. Slängde ur mig att jag var sugen på milkshake - "vilken smak?"
& så sprang han iväg, tillbaka på 2 röda. VILKEN GRYM JÄVEL HAN ÄR ALLTSÅ!

Anyways, nog med kärleksförklaringar för stunden (♥)

Bara lite jobbande kvar, sen är det HELG!

Ska försöka hinna med ett besök hos frisören innan dess, sola en smula.
Tänkte lägga mig nere vid poolen imorgon i samma veva som Ji går till jobbet,
vad tror ni om det? Får väl se om jag lyckas med uppdraget ..

Ser fram emot lördag
- tror & hoppas på en grym dag/kväll/natt. 10p helt enkelt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback