Karatefylla gånger 7

( 19:34 )

Egentligen borde jag gå & ta hand om spyhinken, tvätta spykläder.
Men det gör jag inte. Istället sitter jag i sängen & tycker synd om mig själv
för att jag mår dåligt, trots att det var mitt eget fel - har bara Emilié B. att skylla.

I alla fall. Helgen har vart helt suverän!

FREDAG. Middag på en terrass med härlig utsikt i Valletta. Sedan vinfestivalen
med en bunt mysfolk (Jihad, Simon Jern, Christina, Åsa, Emmy, Fredrik, Yash)
-> Drinkar på Hugos, Nordic & Native. Hotshots.

LÖRDAG. Sov halva dagen. Till Simon Furu för spritfest, mat & musik.
Med Mario till Gianpula för att lyssna på Faithless som hade spelning! NAJS.
Niclas var som ett litet barn, Christina däckade i taxin hem, jag spydde ner mig,
Native, över räcket. Säkerligen också Jihad & kanske Simp?
Kunde inte gå till taxin så dom bar mig.

Snällast. Jag uppskattar att ni tar hand om mig när jag inte kan göra det själv.

Alltså mår jag som jag förtjänar, men det är inte kul för det ..

& nu måste jag ta hand om mitt kräks. Konsistens? (Sprit)vätska.
Camilla min kära vän, jag somnade i duschen. Sedan ska jag fanimej DÖDEN DÖ!

Kommentarer
Postat av: mirre

LÅter som en helg i vanlig ordning!Massa galenheter och spya och beteenden! Ja hjälp.Min kropp behövde vila denna helg.Men nästa då jäklar ;)jobbar du då el?

Cv kommer.,.lite seg på den fronten..denna veckas mission!o boka hembiljett till svearike! ;) jippiee!



kramis

2010-08-08 @ 21:18:04
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahahahaha.. En camilla! visst va det skönt? :)

2010-08-08 @ 21:24:14
Postat av: mirre

girl..säg att du inte jobbar nästa helg så vi kan vara fulla o galna ihop!såg att vi har samma dress från zara..den e nice!min gick sönder på prodigy dock ;( tack o lov för bloggar när man e sömnlös..nattinattti

2010-08-09 @ 02:14:49
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: mirre

Morsning!Jag sov länge idag!YEAH!!På fredagen har ju Viktor partaj på Baystreet..Lördagen hade juuls varit fint,.kankse kunde vi lagat lite mat hemma och gått dit efter!? Sug på den karamellen!;) Nu ska jag försöka fixa min blogg,.är dödens trött på den..

Ha en bra måndag plumpiiiis! :D Dagens musiktips.. Scaburbian Collective.. har du spotify? isf..http://open.spotify.com/track/2bqiZlStbAJZH8sFQs4Gwi

2010-08-09 @ 09:52:01
URL: http://mirre.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback