Det var längesen nu

( 23:36 )

Beklagar min frånvaro (Mirre). Det ska bli bättring, jag svär.
Det har dock inte hänt så mycket sedan släktkalaset, vilket är en anledning.

Veckan har bestått utav jobbande - en del bra dagar & en del sämre ..

Om jag ser fram emot SEMESTER? Det kan man nog säga!
Ska bli skönt att komma bort ifrån ön ett tag, se att det finns andra spännande
platser & inte ens ha med sig dator (inget jobb för Jihad, semester med stort S!).

Helgen var trevlans. Vaknade upp pigg & kry igår, då det inte blev någon utgång
i fredags. Hur länge sen? Hur jäkla skönt? Tog oss bort till Surfside där vi käkade
frukost, badade, snylta lite sol & läste lite bok tills en massa folk började dyka
upp & vi istället satte oss vid ett bord i solen med rosévin. Mycket trevligt.

Där till sju? Ska vi ut sen? Möjligt. Först mat. Till affären, handla, hem, maat!
Mys&pys, dusch & klockan mycket. KNIGHT & DAY + popcorn på Eden Cinemas.
Hade tänkt smyga ut & möta upp resten efteråt, men alldeles för trötta för att ta
oss upp i den snåriga trappan. Istället tog vi bussen hemåt, kika lite ljug för mig
(Lie to Me - bra serie!) som jag lyckades somna till. Ganska lätt-tippat får man väl
lov att erkänna. & skönt. Vaknade ju pigg & kry i morse också. Ingen bakfylla c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback