1 oförberett nattpass

( 04:56 )

Ibland önskar jag att jag var snabbare än blixten!
Då skulle det vara plättlätt att fånga flugan som surrar runt här nu ..

---

Happ, det blev ett oförberett nattpass. Här tror man att man är ledig, men icke.
Eller JOO, jag var ledig. Men fick lov att hoppa in eftersom vi inte hade någon som
kunde jobba. Super, förutom att jag inte har sovit någonting alls innan.

Fungerar bra dock. Lugnt som attan & ännu har jag inte somnat.

3 timmar kvar (sen får jag springa - eller snarare lunka, hem till sängen).

Kommentarer
Postat av: mirre

stackars dig!åka på nattpass bara sådär! vi gick ju till hugos o käkade..sedan hamnade vi på keggen o blev kastrullfulla!va hände liksom.från sy o sticka till party en måndagskväll!crazy!mår verkligen skit idag! kram

2010-08-31 @ 12:13:47
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: mirrepirre

tänk om jag snart oxå jobbar nattpass!galet,hur ska det gå!vart redigerar du dina bilder?photshop?p&k

2010-08-31 @ 19:56:18
URL: http://mirre.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback