Håll upp mitt hår

( 23:37 )

Känner mig mer död än levande idag.

Det blev en hård natt med på tok för många shots ..

Var så väldigt seg hemma hos Sebbe & grabbarna, men sen vaknade jag
till liv när vi väl kommit ut. Tanken var Hugos, ändå hamnade vi på Native.
Snicksnackade massa strunt & vinglade omkring i vanlig ordning.

Tog mig hem i en taxi tillsammans med Simon & lilla, kräktes en aning,
kände mig hemskt ynklig & ensam så ringde alla jag känner för att få pratas.
Lite tyckasyndomförattingenärhär&hållerupphåretnärjagkräks innan jag la mig
på soffan för att sova. Vaknar av att jag kräks igen. På mig själv.

Hur äcklig får man egentligen bli
?

Så. En jag & en soffa full med kräks. När jag vaknade först orkade jag inte ens
med mig själv. Var så borta så jag tänkte strunta i det. Sen klev jag upp, tog en
dusch & började saneringen. Öppnade balkongdörren & la mig i sängen istället.
Sov till klockan två & vaknade som tur var av att Kaisa ringde. Tusentusentack!

Skypade lite med Ji innan jag tog tag i mig själv & promenerade till jobbet.
I mjukiskläder & brills. Skönt. Inte skönt att behöva leva idag. Mår fan fortfarande
pyton .. Men snart är det dags att gå hem till sängen. Sova, sova, sova. 1h15min.

Kommentarer
Postat av: K

min lilla spyfluga.. även fast de var självförvållat

så kan ja inte låta bli att tycka synd om dig <3



vi ses imorn vid poolen :)

2010-04-26 @ 15:35:20
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback