Ge mig torsdag

( 01:53 )

Hemkommen från jobb för en liten, liten stund sedan.
Har hunnit hänga upp vår tvätt & letat efter borttappade nycklar.

Tänkte städa en smula .. Är inte så trött utav någon konstig anledning?!

Får man lyssna på musik mitt i natten? Väldigt lågt?

Det tänker jag göra. Jag tror inte att det är någon som ens hör det.

Solat idag en kortis, handlat hem lite frukost, pratat med mamsen ♥ & jobbat.
Känns som att veckan som skulle bli kort (hade ju intalat mig själv det i alla fall)
snarare har känts väldigt lång. BU! Men nu är det inte så långt kvar!
2 dagar & 3 nätter. Blir nog till att möta upp på flygplatsen då även en
jobbarkompis från CB kommer tillsammans med sin kille med samma flygplan.
Dom ska dessutom bo på Fortina som ligger precis nedanför oss, så då skulle vi
kunna ta oss därifrån i samma taxi. Får man säga hej svejs & visa vart vi bor &så.

Sätta igång med städningen kanske? Så att man kommer i säng någon gång ..
Imorgon blir det sol & bad med Kaii, Mimsan & Rebecca! Om det är soligt förstås.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback