Äckliga skavsår

( 16:44 )

Tänkte gå upp med Jihad i morse, men så blev det inte.
Istället låg jag & latade mig i sängen till klockan ett! Segpropp.

Klev upp & käkade lite frukost, sen gav jag mig ut på en långpromenix.
Tog mig bort längs strandpromenaden till min gamla lya i Swieqi, sedan
förbi Kappara & Block K (lyktstolpen låg fortfarande omkullvält) ..
Genom rondellen, Gzira & hemåt. 2 timmar senare.

Blev förvånad att konditionen sitter i & tempot hittade jag i musiken c",)

Med andra ord började promenaden jävligt bra - fick dock avslutas i sakta
mak utan strumpor & skor p.ga. hemska skavsår! AJ! Den närmsta framtiden
blir det flippisar, sen får jag fanimej köpa ett par sneakers som man KAN gå i!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har också de sjukaste skavsåren, har inte kunnat haft på mig ordentliga skor sen i tisdags, aj aj aj.. haha

2010-04-16 @ 23:41:44

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback