Tröttmössan

( 22:37 )

Det är helt otroligt - jag kan inte hålla mig vaken.
Under matchen somnade jag, sov tills för 1 timme sedan ungefär när
Simon väckte mig & sa att det var dags att käka middag ..

Grabbarna hade grillat, jättesmarrigt var det! Sen tog jag hand om disken.

På fredag lämnar Dan oss. Det blir en sorglig dag & vi måste se till att hinna
ha en liten avskedsfest för honom innan. Han har dessutom fyllt år plus att KG
fyller år på onsdag, så det kan nog bli en festlig vecka / helg! c",)

Kan verkligen behövas efter denna lugna helg. Man kan inte alltid vara städad.

Nu ska jag börja förbereda mig för hemgång .. Om jag ska komma upp i tid måste
jag nog sova. Egentligen för länge, länge sedan med tanke på min sjuka trötthet.

Hoppas att ni allihopa där hemma mår bra! Saknar er en himla massa - allihopa ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback