& så denna helg

( 05:17 )

Vad hände då denna helg? Jo, det ska ni får höra.

Fredagen var jag ledig
! Klev upp i någorlunda tid & pulade lite hemma.
Mötte sedan upp Kaisa för en promenix till Sliema. Kikade i lite affären &
snackade skit under tiden. Sedan gick vi tillbaka hemåt; var & en hem till
sig. Ett par timmars vila (läst ut boken jag fick av dig Patrik - HEMSK!)
& iordningfix innan vi möttes upp igen.

Blev en middag på Hugos med några drinkar, en flaska vin & massa prat!

Följde henne till backen vid ett-snåret då hon skulle upp till jobbet tidigt,
sedan mötte jag upp Expect-gänget på Beduin Bar där dom hade företags-
event av något slag. Hemma runt fyra. Hade ju tänkt ta det lugnt ?!

Lördagen då. Sov antagligen alldeles för länge ..

Fotbollsmatch på Black Gold, middag med Jihad & Fred Pizza Hut,
sedan hem till mig & mina vänner kackerlackorna för lite mys & sömn ♥

Söndagen spenderades uppe hos grabbarna. Försökte sova ett par timmar
innan nattpasset, blev inte så många men det räckte. Käkade middag &
såg på medan det spelades Risk - fortfarande förstår jag mig inte på det
där rackarns spelet, men dom tycker att det är fruktansvärt roligt. Wierdos ..

Kommentarer
Postat av: Pungen

Mycket hemsk bok!

2009-09-08 @ 22:01:51

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback