Lam uppdatering

( 20:44 )

Simon vägrar skriva i min blogg. Eken bara skrattar.
Kaisa hittar på en massa roliga stories, men hon får inte vara med.
Hahahahaha! Nej, det var inte alls snällt sagt .. Klart att hon får,
men nu ska jag skriva något nördigt istället - som vanligt.

Här om dagen pratade jag med världens bästa Camilla! Välbehövligt.
Inte riktigt lika ofta som förut man pratar numer. Vilket kanske kan bero
på att vi pratade 10 gånger om dagen när jag bodde hemma. Minst!
Saknar dig i alla fall min lilla Camilla-pilla

Igår låg vi en sväng vid Exiles & lapade sol. Det var kallt som f-n i vattnet!

Sen mötte jag Fred i Sliema. Drack lite svensk cider, snackade skit, käkade
middag. Sen en lite promenix hem till Jihad där det sågs lite serier & mystes.

Ikväll blir det en sväng ner till Juuls för en drink (eller två) om cirkus 1 timme.
Sen måste vi nog fasiken hem & sova, för imorgon börjar jobbande kl. 08:00 ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback