Jäkla vimsmaja

( 06:49 )

Varning för vimsigt inlägg !!

Det går ganska sakta just nu .. 1 timme & 11 minuter kvar.
Solen på väg upp. Inte alls lika mörkt längre som för bara 1 timme sedan.

Lyssnar på Tant Grön & uppdaterar maillistan med jämna mellanrum
(d.v.s. med få sekunders mellanrum i hopp om något att sätta tänderna i) ..
Men icke. Därför kastar jag iväg ytterligare ett inlägg.

& det är väl lika bra - man vet aldrig när jag uppdaterar igen c",)

När jag kommer hem ska jag se en film, tänkte mig Changeling, sett den?

Kikade klart på Big Fish idag. En riktigt mysig film!

Mamma & pappa har bokat sin resa hit nu. Dom kommer mellan 4-11 oktober.
Tillsammans med Uffe & Marie. Tänkte ta ett par dagar ledigt. Om det går bra?!
Ska lämna in lapp-jäveln senare. Sen får vi se hur det slutar helt enkelt.

Efter detta nattpass är det 2 kvar, sedan ledig torsdag - lördag. Hälften avklarat.

Kommentarer
Postat av: K

Åh ja har sett Changeling.. tycker den är sjukt bra ! Hoppas natten har gått bra <3

2009-09-08 @ 10:32:32
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Haha okej :P

2009-09-08 @ 14:12:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback