En fotbollsmatch

( 19:51 )

Sitter uppe hos pojkarna & ser på fotboll, AIK - Häcken.
Kan inte påstå att jag tittar jättemycket, men visst hör jag vad som händer.

Har varit en lugn & mysig helg. Sen jobbade jag igår. Efteråt blev det middag
med Jihad, Fred & NadineHugos, sedan bio (som jag sov mig igenom) ..
Malta fick sällskap av en ny lirare också. Välkommen så mycket Eken!
Du ska nog trivas lika bra som alla vi andra skulle jag tro. Vem skulle det inte?!

Nu är det bara 3 veckor kvar tills mamma & pappa kommer på besök!
Det ska bli så himla roligt! Har tagit ledigt ett par dagar där också, kalasbra.

Nu ska jag lämna bloggen. & datorn verkar det som. Den kommer snart tok-dö.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback