Skrivardags

( 06:58 )

Nu måste jag tamigtusan få skriva av mig lite!

Hur har ni det hemma i kalla Sverige? Bra hoppas jag c",)
Kommer hem om ganska precis en månad & hälsar på er allihopa
- ser fram emot det som bara den! 18 november går planet från Malta,
blir upplockad av min bästa lilla Camilla-pilla & om det kommer kramas?
Blir hemma under 5 dagar, så åker tillbaka på söndagen, den 22 nov.

Kråkslottet är inte längre rosa, hur ska man reagera på det då? Chock?

Att träffa hundarna kommer ju inte heller bli tråkigt! Hoppas dom blir glada.

Sitter just nu på jobbet. Har 1 timme kvar av mitt näst sista nattpass ..
Vilket inte känns helt fel - tre avklarade liksom. Går ganska så fort ändå.

Igår morse när jag slutade ringde luren. Jihad & Yash som var på väg hem?!
Haha, galningar! Men roligt hade dom haft. Det är huvudsaken. Åkte dit i alla
fall & skrattade lite när jag såg dom - aningen slitna. Även om jag själv inte var
den piggaste kanske. Några timmars snicksnack, mys & sömn, sedan en pizza
(i vanlig ordning?) & lite filmtitt. En promenix med Carro hanns med också innan
jobbet - du är stark som en varg gumman, det kommer bli hur bra som helst

Besök har vi haft under helgen. Har tyvärr inte hunnit träffa dom så mycket
eftersom jag har jobbat. Men that's life. Jag hoppas ni har haft det supertrevligt!

Nej, nu ska jag göra ett sista ryck & även skriva veckorapport -> Hem & SOVA ..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också träffa dig när du kommer tillbaka till sverige!! :D

2009-10-29 @ 20:51:22
URL: http://saralavelius.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback