Sista natten

( 07:10 )

En mycket lugnare natt än dom tre föregående.
Har inte varit mycket rättning & alla rackarns mail är avklarade.
Animal Planet har stått på TV:n sedan jag kom hit ..
Kan inte påstå att jag har tittat jättemycket, men mys att kunna slänga
en blick på det emellanåt.

Så var det endast 48 minuter kvar! Sista natten. OM det är skönt?

Hem & sova ett par timmar, sedan ska jag nog träffa Fred. Måste även ta mig
till Sliema för att köpa ett täcke. Fryser som satan nu under det där lakanet &
kallare kommer det att bli! Tack kreditkort för att du finns - en räddare i nöden.

Ser fram emot helgen
.. Jobbar i & för sig fredag till söndag,
men på lördag slutar jag fyra & börjar sedan fyra på söndagen så en liten
utskjutning är inte alls omöjligt. Även fredag finns det en chans. Fast att man
absolut inte borde! Men så är det Maries avskedskalas, kan man ju inte missa.

& snart kommer Tess, Rebecka & Rosie ner & hälsar på c",)

Hoppas verkligen att jag kan vara ledig den helgen så att flickorna kan bo hos
mig utan problem. Vore hur kul som helst! Sen är det inte långt kvar till Sverige.

Dags att börja förbereda sig för att åka hem? Blir mer bilder så snart det finns tid!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback