Lugnt & skönt

( 08:35 )

Inte mycket att göra. Vad gör man då? Bloggar lite.

Fredagen blev lugn & skön, kvällen ska förhoppningsvis inte bli lika lugn.
En sväng ut på Maltas gator borde men väl hinna med under helgen?!

Snart kommer mina små tjejer ner & hälsar på! Då har jag fått ledigt,
så dom kan bo hemma hos mig utan problem. Mypys! När dom har åkt är
det fasiken bara 1 vecka & några dagar kvar tills det är dags att åka hemåt.

Ska bli himla kul att träffa alla & speciellt Camilla. Känns som 100 år sedan!!

Nähej ni, nu ska jag försöka hitta lite jobb att sysselsätta mig med .. Todiloo ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skaruuu inte vara hemma över nyår? Vem ska fixa världens bästa fest i år då? :( :( :(

2009-10-26 @ 05:26:14
URL: http://amandaboman.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nu är det inte långt kvar och jag ska krama ihjäl dig på skavsta! hihi <3

2009-10-27 @ 08:32:41
URL: http://camillaasell.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback