Sverigebesök

( 14:30 )

Planerna ändrade - Sverige 18-25 nov.

& hur himlarns bra är inte det då? Det blir 11 arbetsdagar för mig
nästa månad. Inte så att jag kommer gå in i väggen direkt ..

Hur som - ska bli sjukt trevligt att komma hem & hälsa på allihopa!

Sitter på jobbet för tillfället. Aningen trött eftersom vi kom hem så pass
sent inatt. Var ju inte alls tanken, vad hände där liksom? Blev inte så värst
mycket dricka dock, så känner mig ändå rätt OK. Bara tröttis.
Får åka hem & sova snart. 1,5 timme kvar!

Gårdagen var i alla fall trevlig. Blev drinkar tillsammans med Doggie &
hans vän Joakim Juuls, Estilos. Sen mötte vi upp dom andra fyllskallarna
(VIP, Outbound, m.fl. som vart & bowlat) på Native. En sväng tillbaka till
dom godaste drinkarna på Malta - snabbis på Shadows .. Runtrunt → Gzira.

Om 5 dagar får jag besök & det ska bli SÅ mysigt! ♥ Nu ska jag jobba vidare ..

Kommentarer
Postat av: rambo

de jag menade

2009-11-01 @ 17:28:07
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback