3 månader idag

( 22:37 )

Hej hej hallå bloggen & alla läsare
.. Hur står det till?

Här är det fint som snus, lite trött, det är väl allt. & frågan är hur tusan det
kommer sig - somnade fyra inatt men låg i sängen till i alla fall tolv?! Sen har
jag sovit ytterligare 1 timme när jag kom hem från min & Fredriks tur i Sliema.
Så jag borde vara pigg som en lärka! Kommer väl inatt när jag borde sova ..

Nu sitter jag uppe i Torri Katur tillsammans med Simpa, Eken, Lax & Emi.
Ytterligare någon som kom nu - Yash. Dom sitter & spelar PES vilket gör det
alldeles utmärkt för mig att blogga en smula. Fotbollsspel är inte min bästa gren.

Dagen har vart mys. Käkade varsin omelett till "frukost" (vid två-rycket)
sedan traskade vi runt, kikade i lite affärer & käkade glass. Sen blidde det en
blåsig & något kylig promenad hem. Sett på lite Entourage & som sagt - sovit 1
timme. Käkade lite snabbt, klädde på mig, promenixade upp hit.

Imorgon blir det nog ytterligare en sväng i Sliema. Med Kaii & kanske pojkarna?

Kommentarer
Postat av: lårbenshalsen

de är bara bra! saknar dig dock här hemma i höst kylan!

2009-10-03 @ 10:12:09
Postat av: rambo

haha, och större ska de bli :D

jaa, ska försöka fixa fram en bild.



hur e läget då?

2009-10-03 @ 11:15:29
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: rambo

finns bild nU! :D

2009-10-03 @ 16:59:27
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: C

Camilla Saknar sin Emelié!

2009-10-07 @ 17:12:29

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback