Nya gäster

( 11:16 )

Igår försvann mina tjejer från ön ..

Det har vart jättemysigt att ha dom här & jag tror dom har haft det
ganska trevligt också. Det har vart middagar på Hugos, kortspelande,
en kväll på BG, mys i Sliema, bowling & födelsedagsfirande för Mackan.

[ kommer bilder & mera info en annan dag ]

Efter att dom åkt hem igår fick Malta nytt besök! Om Kaisa har längtat?

Lina, Hilda, Emma, Danni & Lenis. Glad jag blev att ni kom förbi & sa hej c",)

Nu ska jag röra mig hemåt - hänga tvätt, äta måste jag göra innan jobb (16:00).

Kommentarer
Postat av: Lenita

Så himla kul att hälsa på er alla :) Och snart ses vi ju igen :D

2009-11-12 @ 14:20:15
URL: http://lenitaw.blogg.se/
Postat av: Danni

Så kul att träffa er o se hur ni har de !

Tråk bara att du inte blev överraskad Plumpan.. illa ! haha

2009-11-13 @ 09:49:41
Postat av: Emilié

Hahaha! Jaa, det var riktigt illa :p

Men SÅ kul att ni kom förbi ändå!! Synd jag inte hann träffa er mer -

men kommer ju hem snart! Då kommer jag att våldgästa er lya ;)

2009-11-14 @ 21:00:54
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback