Kortkort

( 06:54 )

...

Nu är det faktiskt bara 1 timme & 6 minuter kvar. SKÖNT!
Mest för att det har vart yttepyttelite att göra inatt, så har gått så jäkla
segt. Inte har det blitt någon rökpaus heller .. 1 cigg från det att jag vaknade
igår morse - det är väl bra? (& 3 små mocca mint, men det räknas väl knappt)

När jag kommer hem ska jag i alla fall sova. I sjuhundra år känns det som nu,
men några timmar åtminstone, för sen tänkte jag klättra upp till Torri Katur för
ett sista besök. I helgen flyttar hälften av grabbarna sina liv till en trevlig - jag har
hört - lägga i Sliema. Den andra hälften vet jag inte exakt vart dom tagit vägen,
men nästan. Jag vet att en av dom bor hos en kollega & den andra bor också hos
en kollega. Fast olika. Om jag hade kunnat korta ner meningen ? A. Det hade jag.

[ Men då hade det inte sett lika kul ut! ]

Längtar till sommar - sol & bad. Inte alls till regn. Regn, rusk & kyla. BLÄ !!

I&försig så är det ju jobbigt när det är så varmt så att man endast kan ligga stilla
eller i vattnet. Lagom är alltid bäst. Oviktigt? Stämmer! Rastlös - röksug - tröttast.



♥ till bara, bara dig

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback