En snabbvisit

( 04:43 )

Veckan i Sverige var mycket trevlig!

Urmysigt att träffa alla underbara människor

Lugnt & skönt med inslag av Kråkslottskalas & inflyttningsfest under helgen.

Hur trevligt som helst att sova i min alldeles egna säng under ett varmt, gosigt
täcke. Så - god mat, trevligt sällskap, mysiga nätter, lite .. alkohol, glada hundar
& två fiiina svansar c",) Kom hem igår kväll & tog en sväng förbi Black Gold innan
sovdags. Omelettfrukost / lunch idag tillsammans med Fred, sedan tog jag med
mitt pick & pack i en taxi hem för att ordna en smula & sova innan första natten ..

Vilket jag inte lyckades med. Såg ett par O.T.H. -avsnitt istället. Tack Patrik!

Har m.a.o. sovit 1 timme under dagen ungefär, men än så länge fungerar det fint.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback