Dripp dropp

( 22:30 )

Nu är det inte långt kvar till kylan ..

Har idag vaknat upp i värme för en gångs skull - tack för det aircon.
Haft besök av hyresvärden och hennes pappa eftersom mitt badkar läcker.
Städat (ni vet; dammat, sopat, skurat & hela faderuttan). Även ute utan att
låsa mig ute. Man lär sig av sina misstag.

& nu sitter jag på jobbet. I 1,5 timme till. Innan jag slutar ska jag skriva en
veckorapport. Kanske dags att sätta igång nu så är jag klar sen? Åhå, skrivit
ut min biljett har jag gjort idag. Imorgon ska det packas. Hej & hå!

Har haft rätt fint väder dom senaste dagarna! Igår när vi vaknat gick vi & la
oss vid hamnen. Lyssnade på musik, la in nummer på mobil (evighetsjobb),
käkade lite sallad från Larive, sov en stund. Sedan promenixade Jihad hem &
jag till jobb. Godisbutiken med Tomas som gäller imorgon - hejja Candinavia !!

Ses snart mina vänner .. c",) Pusselipuss & krimskram ♥ // p(lutten).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback