Yesterday

( 18:24 )

Nej, jag har ingen aning om vad tusan jag gör för min på bilen?
& ja, vet att jag ser knäpp ut. Men det är väl lika bra att visa sitt riktiga jag?

Bilderna är från igår då jag, Tess & Jihad gick en vända på Folkungagatan, in
på varje bar där vi tog varsin shot. Känns detta igen? Maggio förra sommaren.
Lika stor succé denna gång! Men kanske snäppet godare shots.

Började där, sen mötte vi upp några av J:s vänner på Högbergs. Där träffade
vi på en del sköna karaktärer & drack lite öl innan vi gick vidare till Mosebacke.
På vägen mötte vi ett gammalt trevligt par som vi studsade runt med, dom
gillade dock inte kön till baren, så dom gick vidare. Men vi härdade! Eller inte
vi kanske, J löste det medan jag & Tess gick ner på Götgatsbacken för att
hitta någonstans att kissa. Haha! In, kisskiss, ut & tillbaka. Sen ner till Medis
för att äta, snacka skit & sova tydligen? Tröttis .. c",)

Patrik ringde & frågade om han skulle hämta oss. Finns det någon bättre? ♥
Kom hem inte alltför sent, men tokdäckade på momangen! Tröttare än brö? Oja.

Körde över J till Herrgårn i morse vid halv åtta. Pigga? Knappast. Alla grabbarna
samlades ihop ganska så snabbt. Det var ett förväntansfullt gäng kan jag säga!
Lite smått avis att man inte fick följa med, men jag hoppas att dom har det himla
roligt! Eller .. Det vet jag att dom har -tack vare världens bästa Patrik som skickar
små update-sms hela tiden! & bättre blir det. Tur du har med kameran Rambski.

Mer info om dom senaste dagarna kommer vid ett senare tillfälle, nu ska jag iväg
till min Cam! Där det vankas drinkar som jag inte får dricka eftersom jag fick akuta
magsmärtor när jag skulle iväg till jobbet tidigare idag. Så fick ringa & säga att
jag inte kunde komma in, mamma & pappa skulle hämta mig, men C var i stan,
så åkte med henne. Satt & störttjöt på tåget, stationen, visste inte vad jag skulle
ta mig till. Men kom hem, mamma fixade till magen med sina händer, sen somna
jag. & har sovit ett par timmar. Hoppas det inte är gallan. Men som sagt - vi hörs!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback