Vargen

( 20:04 )

Hungrig, hungrig, hungrig !!
Men snart är pappa här med mat.

Han har varit ute på Torö och borrat brunn. Eller .. Tror jag?
Man vet aldrig, allting har tagit så pass lång tid så även fast det var bestämt
att det skulle borras brunn så kan det ha kommit något i vägen. Han frös i alla
fall. Stackarn. Hoppas det kan börja byggas lite i sommar nu då! Vore skojj.

Efter maten tänkte jag åka förbi Camilla, men jag vet inte om hon vill leka med
mig längre. Hon sa det förut, men så skulle hon på möte och ringa mig efteråt &
hon har ta-mig-tusan inte ringt! Ska jag behöva lacka bäver? Ring mig snabbare!

Hoppas på finare väder imorgon, men blir det inte så ska det städas på firman.
Om jag kommer upp i tid vill säga .. Idag har jag städat här hemma, så det luktar
hallontårta! Och då tänkte jag att det är lika bra att fortsätta i samma andra.
Har ingen som helst lust att göra det under min lediga helg, ju! Dessutom ska
Patrik & Rambo komma förbi här på torsdag förmiddag och få sig lite massage,
då har jag absolut inte tid att städa. Tänk om det dessutom skulle bli fint väder?!

MGMT - Time To Pretend. Nej, nu ska svullas! Puss & snusk // p.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback