Thoughts

( 02:29 )

Mitt i kalla natten. En promenad hem gav mig så mycket ord.
Ord som jag inte alls minns lika bra nu. Hade jag haft möjlighet att
skriva ner dom medan jag gick hemåt hade detta blivit ett fint inlägg.

Men nu orkar jag inte. Vem fan är jag att ge svar? Människor måste lära sig
av sina egna misstag. Måste själva inse vad dom behöver eller behöver göra
för att dom ska bli lyckliga. Och jag måste inse att jag kan inte lösa allt ..



Det har överlag varit en väldigt trevlig kväll. Med middag hemma,
dryck och sång hos Hufflepuff, födelsedagsfirande för Begys syster Cissi
& sedan myspys hemma hos Amanda. Nu är jag hemma och ska sova. Hoppas
att alla har haft det lika trevligt och gärna ännu trevligare än vad jag har och
somnar gott! Men kanske inte riktigt än .. Klockan är ju trots allt inte ens 3:00.

Imorgon tar vi nya tag, löser det som är olöst och hoppar upp på fötter igen.
Som min pappa alltid har sagt till mig och som jag försöker upprepa när det är
svårt -ALLTING LÖSER SIG. Det kan ta tid, det kan vara hårt, men i slutändan
blir allt bra. Kan vi vara överens om det? Sovdags för min del och nej,
jag vägrar borsta tänderna och tvätta bort mascaran. Mest för att tandkrämen
här uppe är slut. Dåligt. & återigen nej -jag är inte så full som jag kanske verkar.

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Läs allt om en kille som är heterosexuell, men som ändå sminkar sig.

2009-05-23 @ 03:01:37
URL: http://dennizganevik.blogg.se/
Postat av: fius

very true. allt löser sig :)

2009-05-23 @ 07:56:08
URL: http://sweetp.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback