Snabbare

( 23:30 )

Fredag. Det är sjukt vad tiden går fort !

Idag har jag och mamsen varit en sväng i Farsta, handlat lite skit som vi
egentligen inte hade råd med men ändå kände oss tvugna att slösa pengar på.
Handlade med oss lunch från Smörgåsboden, käkade och sen var det bara för
mig att kasta mig in i duschen och göra mig i ordning för att åka till jobbet.

Mamma och pappa hämtade mig efter att jag slutat, så åkte vi hem och grillade!

Smarr .. Promenad runt Långsjön med Tess som avslutades hemma hos Patrik
i hans soffa. Kom alldeles precis hem faktiskt. Imorgon väntar mer jobb, sen mys
hemma hos Camilla & Jocke. Det känns skönt med en lugn helg, samtidigt som
det är lite tråkigt. Men men. Nästa helg får vi väl slå på stort för att kompensera?

Nu ska jag luffa runt och lyssna på lite musik innan det är sovdags. Pussen // p.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback