Penicillin

( 23:56 )

Fan vad jag längtar till sommaren nu !! Sjukligt.

Har -efter att ha kikat igenom bilder från förra sommaren, insett att
det kommer bli bra svårt att slå den .. Men vi ska såklart göra vårt bästa.
Och massor av roliga saker har vi inplanerade, så det är ju inte helt omöjligt!

Nu till annat. Sommaren kommer när det är dags (alldeles för sent enligt mig).

Frisk? Njae, men på mycket god väg att bli. Penicillin is the shit! Bra grejer.
Mår så himla mycket bättre idag och har knappt legat i sängen alls. 2 huvud-
värkstabletter har jag knaprat i mig vilket är en jävla skillnad från 6 då det var
som absolut värst. Så ja, man kan nog säga att jag är pigg. Imorgon kväll ska
jag till och med försöka mig på att massera en timme! Det går nog hur bra som
helst, men spärrade allt annat ifall det skulle gå åt skogen. You'll never know..

Ska sätta på en film, Svärdet i Stenen att se innan jag drömmer mig bort. Puss!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback