Värdelöst

( 13:22 )

Sorry för dålig uppdatering ..
Har bara inte orkat. & orkar inte ta allting nu heller,
utan det får bli ett senare projekt. Imorgon kan jag nog tänka mig att
vårda om bloggen lite extra med all mysig information om helgens bravader.

Det vi ska ta upp är:

onsdagen - impuls på stan
torsdagen - öl & springsteen på stadion
& så fredagen - alla glada studenters mottagningar

Sen får vi inte glömma idag, som vi inte har en aning om hur den kommer sluta?

Nu ska jag i alla fall sortera lite pix från igår. Om jag orkar så kastar jag upp dom.

Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

taack:D

jaha:) åh!

2009-06-07 @ 22:30:19
URL: http://penajs.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback