Tvättar

( 23:00 )

Börjar med att skriva GRATTIS ..

.. först & främst till Hampus som idag gått ut grundskolan.
.. men även till Camilla & Jocke som firade sin 3-årsdag (igår).

Mhm, sen då? Jo, förstår ni, nu tänkte jag berätta för er om min roliga dag!
Som inte har varit speciellt rolig, men jag tänker berätta om den ändå, för det
känner jag för just nu. & man ska väl göra det man känner för?

Hade planerat att kliva upp vid nio & absolut senast tio! Kom inte upp förrän
halv elva. Men det gjorde ingenting. Städade litegranna -blev dock inte färdig,
resten ska jag fixa imorgon. Fikade med mormor, morfar, mamma, pappa & bror
för att fira att han slutat nian!! Sen har jag jobbat mellan fem & nio, efter det till 
Cam & Jocke en sväng. Där jag fick mat c",) Tack! Älskade, bästaste ni ♥ ..

Nu tvättar jag mina kläder. Det tar lång tid, men det är skönt när det är klart sen.

Förresten -hittade en tok-rosa klocka som jag bara MÅSTE ha! Ge mig, snabbare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha bäst på fest! Tack söta söta du :)

2009-06-11 @ 16:49:01
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback