Na(ttpa)trullen

( 04:10 )

Micke, Jocke & jag. Utomhus. Sprit. Inte varmt,
men vi ska hålla 3 timmar till. Då är det dags för frukost.

Kom fram till Öland vid halv ett, har suttit här sedan dess. Eller nej,
nu ljög jag! Vi (+ söta Amanda) har varit nere & kollat in sjön också!
Grabbarna lurade i oss att dom badade, men det enda badandet som
ägde rum var en hand i vattnet. Hur fulla tror dom att vi är?

Nej, inte speciellt alls. Lite runt om fötterna, men ändå ganska lagom.

Imorgon är det en heldag på pensionatet. Vi hörs troligtvis då c",)

Micke
- Jag tackar min mamma & pappa för att ni alltid funnits där.
Jocke - Jag vill tacka mamma & pappa (med transtrandsmålsk dialekt).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback