Mobil: En lucka

( 14:14 ) Sitter på jobbet och har för tillfället en liten lucka. Börjar igen vid tjugo i. Är lite, lite orolig för sista kunden, men det är säkert inga konstigheter. När det är sådant väder som det är nu önskar jag att jag var på landet. Springa runt i gräset med nattlinne & gummistövlar, jaga fjärilar och sånt man gjorde när man var liten. Hundra år sen jag var där nu. Idag åker Simpa hem för övrigt. Blir tomt & trist, men snart ses vi igen! Är inte alls långt kvar nu.
 Nej, nu ska jag mysa lite här i stolen, kanske vila ögonen en smula? Sen ikväll blir det planering hos Rambo inför midsommar. Ser fram emot helgen som kommer. Puss på er allihopa ..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback