Marla

( 01:21 )

Nu är det tredje gången på tre dagar jag ser Fight Club. Utan att se.
Men det är en rackarns bra film! Ska kika på slutet när jag är klar här.

Idag har jag jobbat mellan 10:00-11:00 & mellan 12:00-13:00. Kul, va?

Sen blev det en sväng förbi tingsrätten. Det gick bra! Duktiga du, dumma dom.
Efter det hem för middag. Gissa vad? Thai of course, är det måndag så är det.
Tog med mig min lilla granne bort till Cam & Jocke där det kikades lite film,
sen en promenad med Tompa & Tess. I säkert 2 timmar. Minst. Mysigt med lite
skitsnack! När jag kom hem hade mamma ställt in lite fruktsallad till mig i kylen.
Hur gullig är hon inte? Smaskens. Men nu ska jag försöka mig på att sussa. Natt!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Nu finns det massa mer bilder! ;)

Men jaa verkligen! Det va pinsamt länge sen nu! Vad röstar du på, en fika eller massa vin? Fast vin måste bli på en helg ... och dom är rätt bokade ... fika? ;D

2009-06-09 @ 12:43:02
URL: http://lenitaw.webblogg.se/
Postat av: Lenita

Haha det lät bra det :D

På lördag ska jag nog ut med Mimmi, men vi kan väl slå ihop oss? Det är ju bara kul med lite blandat folk... !? Vi skulle kunna vara hos mig om inte annat ... eller om det är bra väder, i en park ;D Fast det ska det väl inte vara :(

2009-06-09 @ 14:43:47
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback