Kameran

( 01:12 )

Olustig får bli kvällens ord. O & lust -ingen lust till någonting.

Men dagen har varit helt OK! Började med jobb, 2 st 50-minuters behandlingar.
Som Tomas skulle säga "du kommer inte heller gå in i väggen". Garanterat inte!
Skyndade hem bland svettiga människor på tåget och när jag väl kom hem så
åkte jag igen. Jo, det är faktiskt sant. Vill ni veta vart någonstans? Skiter väl ni i,
men skiter väl jag i att ni skiter i -here it comes: Kungens Kurva. & Elgiganten.
Därifrån fick jag med mig en rosa kamera (nödvändigt då den gamla har rymt) ..

Senare fot-doppning, slö-solning, hund-bus och bara allmänt häng vid Gömmarn.

En liten stund bara. Sen minns jag inte alls vad jag gjorde under ett par timmar?!
Men i alla fall. Visning med Therése & IsaVasastan. Visning med Therése men
utan Isa i sjöstan, avsläppning av vän på Gullmarsplan för att sedan äta middag.
Thai (16). Hemma. Ensam. Men fick efter-maten-cigg-sällskap av min bästa pappa!

Resten tänker jag rabbla upp lite snabbare och simplare för nu vill jag sova.
Sällskapade hos Calle & Kerstin, hälsade på tjejerna (& dåren) i Sjödalsparken,
myste hemma hos trilling / granne / Pat, körde hem folket till Herrgårn. & så mig.
Hem till kära Kråkslottet förstås. Det rosa ni vet. & nu ska jag sova. Drömma rosa
(eller i alla fall mjuka) drömmar och njuta av att börja klockan fem imorgon. NATTI


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback