Inlindad bror

( 23:21 )

Bloggen har betett sig mäkta skumt hela dagen ?!

Försökte dra iväg ett inlägg i morse om mina (mar)drömmar,
men misslyckades. Så jag tar det nu istället.

Jo, jag vaknade & mindes precis allting från just den drömmen (man
drömmer ju tydligen en hel del under nätterna ..). Kommer inte berätta allting
i detalj men en liten del har jag gått runt & haft ont i magen av hela dagen!
Sen finns det en rolig del som ni ska få höra om.

Fest hos grannarna under kvällen, men detta utspelar sig på morgonen.
Vi har somnat utanför källardörren & vaknar av att någon skriker. Det är lillebror
(Dennis). När vi hittar honom ligger han i Eddes dynbox, inlindad i en massa
snören så att han inte kommer loss! Tilläggas bör att han hade sin snygga frisyr
som han hade i fredags innan dom rakat bort allting.

Det är faktiskt kul. Kanske mer kul om man berättar det irl & dessutom såg han ..

Anyways. Dagen har varit STRESSIG med stort S. Jobb mellan 13-17, hem
-sålt min älskade Lilla Lila. Fix & trix med räkningar & papper som tagit en hel del
timmar (man ska inte samla papper på hög -in i pärmar på momangen), mer fix
tillsammans med Rambski inför Ölandski. Sen har jag promenerat ner till macken,
eftersom jag inte längre har någon bil, för att handla ciggaretter. Nu -nedbäddad.
Äntligen får man väl säga. Började packa, men får avsluta imorgon. Orkar inte!

Imorgon bär det av. Ska först städa hemmet. & packa. Men sen.

& om ytterligare 2 veckor är det dags att ta mina tillbehörigheter & dra till Malta!
På obestämd tid. Får se om det hittas något jobb. I sådant fall stannar jag kvar
ett tag. Annars åker jag hem efter en månad, söker vidare hemifrån. Kuligt värre.

Kommentarer
Postat av: patricia

jag kan vakuum-förpacka mig så jag väger lika lite som luft :P eller så tvingar jag med våra kära mödrar ner till malta :) kan behöva jämna ut min bränna och de lär jag inte klara i sverige xD

2009-06-18 @ 00:01:42
URL: http://patricjas.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback