Ingen vanlig dag

( 23:23 )

STORT GRATTIS TILL TRILLINGARNA IDAG



Mhm, så hur har min dag sett ut? Kom upp i någorlunda tid faktiskt.
Käkade frukost tillsammans med mamsen (för en gångs skull), sen åkte jag
bort till firman & städade i några timmar. Det gick snabbt & smärtfritt ..
Hämtade upp mamma, så åkte vi till Solarieöarna & mös! Hem, lunch, gjorde
mig i ordning & sen var det dags att åka till jobbet. För en gångs skull hade jag
något att göra! Weei! Endast en liten lucka på 20 minuter.

Har så himla kul på jobbet, underbara människor att jobba med!

Bästaste föräldrarna i världen kom & hämtade mig, handlade mat till mig & körde
hem mig. Kan man ha det bättre? Nej, tror fan inte det. Bortskämda lilla unge.

Förbi Patrik en sväng, snackade med Vonki-ponki en stund & sen hem ..

Nu sitter jag på sängen & myser med lite musik. Ska strax sova för imorgon ska
jag upp i någorlunda tid. Eller nej, det måste jag inte, men jag tänkte i alla fall
göra ett försök! Börjar klockan 13:00. Om allt går som det ska. Sen -torsdag & då 
bär det av till underbara Öland! Midsommarhelg med allt vad det innebär (regn?).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback