Beslutsångest

( 00:17 )

Nu har jag ändå packat litegranna. Kunde inte låta bli.
Men som vanligt när man (tjejer) packar så är det svårt att bestämma sig.
Har med mig två klänningar, men kanske ska man ta med sig en kjol också?
Haha, besutsångest över töntiga & helt ovesäntliga saker ..

Klockan sex på Gullmars, så behöver inte dirket ha jättepanik heller.

Jag som skulle sova. Var trött som få. Men att somna tidigt är inte min grejj ..
Dessutom måste jag ju öva inför fredagen om jag ska sitta upp till frukosten.

En film kanske?! Skulle egentligen vilja se Karlsson på taket, men orkar inte
springa ner & hämta den. Hör ni vilka problem jag har? Verkligen megastora !!
Helt sjukt vad det är synd om mig. Nej hörni, nu ska jag lösa dom & sen sova ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback