Webshop

( 00:09 )

Försöker beställa lite prylar från H&M (tacka vet jag fakturor..)
men det är något tekniskt fel för tillfället så jag får vänta en stund. 

  

Provade skorna hos Cam, hon har dom i svarta. Perfekta sommarskor!

( tror ni att jag är en smula insnöad på rosa eller?! )

Min tisdag för övrigt blev ungefär som jag förväntat mig -nämligen slapp.
Dumma mig.. Hade ju tänkt att jag skulle ta tag i städningen idag, men det
får jag göra imorgon. Eller på fredag. Imorgon ska vi på Oasis kl. 19:30. Yei!

Soffhäng och TV-tittande (halvsovandes), 50-minuters sväng med två heltokiga
hundar, ett snabbt ombyte för att ta mig hem till Camilla, sedan vidare till IKEA
där vi handlade mera möbler till deras vardagsrum. Mötte upp Jocke och Micke.
Blev middag på Heron City. Thai! Skulle som sagt vara mer än nöjd om jag fick
äta det varje dag. Kom hem för en liten stund sen i alla fall.. Nu lite internetande
och sen ska jag försöka somna lite tidigare inatt. Det sjuka är att jag är så pigg!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback