Vimsa

( 03:55 )

För ett par minuter sen började jag kladda ner ett vimsigt inlägg,
men det var så jäkla fult och dåligt så nu börjar jag helt enkelt om.

Inte för att jag tror att det kommer bli varken finare eller mindre vimsigt..

Okej. Start. Fredag idag. Känns som att dagarna är aningens omkullkastade
p.g.a. alla helgdagar och sånt' tjafs. Att julen och nyår skulle ligga på en onsdag.
Helt fel av mig -två onsdagar. Hemskt ledsen. Men i alla fall. Det gör faktiskt att
allting blir helt stört konstigt i mitt stackars huvud. Håller ni inte med mig?

Nej, kanske inte ni som jobbar, men ni som är lediga. Eller så. Jo, det gör ni.

Och vart har kvällen spenderats? Jo, på Herrgårn. Det är så många som har
frågat mig varför i hela friden det kallas som det gör -är det något speciellt med
det? Och jo, visst tusan är det ett speciellt hem. Världens bästa bor ju där!
Plus att det alltid är fullproppat med gänget. När Tomas är hemma vill säga..
Men ska jag vara helt ärlig vet jag inte bakgrunden till namnet. Måste ta reda på.

Film, film och musik. Första filmen vi såg var fantastiskt rolig! ( den andra sög )

USCH VILKET LÅNGT INLÄGG, HAR JAG INTE LÄRT MIG ATT SKRIVA KORT???

Nej, tydligen inte. Jag är inte ens klar. På långa vägar. Vad säger ni, kanske ska
jag börja korta av skiten och lägga in text i flera inlägg? Vad är roligast att läsa?

Hade ju så himla mycket jag skulle skriva om egentligen.. Men det blir bara vims.

I alla fall. Varför är det så tufft att sluta röka? Varannan sekund vill jag gråta och
nästa är det nästan så att jag måste slå på någon!! ..eller så är jag bara arg.
Inte bara förresten. Arg och irriterad. Det ni! Mest på mig själv faktiskt. Fem idag.
Det är rätt så dåligt, sämre än igår. Och jo, jag kommer skriva varje dag tills jag
slutat hur många cigaretter jag röker, så jag kan backa tillbaka och se hur tusan
det gick egentligen?! Om jag var (är / blir) duktig eller om det bara är som vanligt.

Hoppas innerligt att ingen orkar läsa den här skiten, för ni kommer bara bli
besvikna när ni är färdiga. Inte ens ett enda vettigt ord tror jag att jag har skrivit.

Men vad bryr jag mig om det. Och vad bryr ni er om det. Nä, nu ska jag se på film.


Kommentarer
Postat av: fius

sötkorv.

2009-01-03 @ 17:06:43
URL: http://sweetp.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback