Varför ?

( 19:41 )

En del saker kan man väl bara ge fan i ?!

Ligger hemma i min mysiga säng och fundilerar lite..
Ska hämta upp Lillebror och åka bort till Tomas och pojkarna (Patrullen!)
om en timme ungefär. Lär väl somna på soffan -återigen. Men sån't är livet.

Har i alla fall varit ganska så duktig idag och bara rökt en liten cigarett. Nej, två.
Och inte helt omöjligt att det blir en till. Känner mig hemskt jäkla irriterad och arg.

Såg förresten Mamma Mia tidigare idag med Vonkan och Camilla. Hum..
Inte lika impad som resten av Sveriges flickor (tjejer, kvinnor, damer), en liten
smula för löjlig för min smak. Men helt klart sevärd! Sen lite Svensson Svensson
borta på Herrgårn. Råbra låt förresten -klicka för att lyssna. Hela det där jäkla
albumet är underbart! Helt suveränt och superfint. På tal om ..?

Men. Fått hem mina filmer idag förresten! Almost Famous eller Jumanji ikväll c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback