Utgång

( 18:00 )

Här sitter jag och velar. Ska man gå ut ikväll eller inte?
Det vore skitkul! Var inte igår som jag var ute en onsdag..

Men samtidigt -ska på intervju imorgon. Känns det så seriöst att gå ut
kvällen innan då? Nej, inte speciellt. Den börjar visserligen klockan 15:00.

I sådant fall får det bli någorlunda lugnt! (eller jättelugnt snarare)

Började dagen med att massera en kille i två timmar. Det var skönt som fan
att ha mycket tid på sig! Annars hinner man inte på samma sätt. Tror faktiskt
vi drog över tio minuter också.. Haha, men det var kul! Sen har jag inte gjort
så mycket mer. Käkade lunch med mamsen och så har jag lallat runt mest..

Kom precis hem i och för sig, har varit lite överallt. Först smet jag förbi Cam
och tjuvrökte en cigg (dagens första!) med henne, sen bort till pappas revisor
för att lämna in hans papper, hämtade lite kläder hos skräddaren och min klocka
på klock-affären. Sen kunde jag inte låta bli att smyga in en snabbis på Brands.
Det spelade ändå ingen roll iofs, för jag hittade ingenting.. I min storlek i alla fall.

Men som sagt -VELIG (!) till tusen! Utgång eller inte? Vad skulle du ha gjort? c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback