Tröttis

( 17:22 )

Hej hopp gummisnopp ..

Eftersom jag inte kunde somna inatt (klockan blev väl halv fyra) så kom jag
ju såklart inte upp i morse heller. Vid tolv gick jag ner och käkade frukost och
då var jag fortfarande jättetrött! Dumma, dumma mig.. Jag var så glad igår att
jag var trött när klockan var typ tolv -skulle somnat då. Men nu är jag människa!

Har i alla fall ägnat mig åt att städa här hemma idag, så nu är det fint och rent
och det luktar sjukt gott! Jag har dessutom bäddat min säng, så jag kommer att
sova som en prinsessa inatt. Finns mycket som är skönare, men det är himlarns
skönt att krypa ner i en nybäddad säng. Håller ni inte med mig? Såklart att ni gör.

Sitter på golvet av någon konstig anledning.. Väntar på mamma och pappa som
är och handlar thai-mat till oss! Skulle fasiken kunna leva på thai-mat, är bland
det godaste som finns! Sen ska jag och Camilla faktiskt träna. Trodde ni inte va?

Kommentarer
Postat av: lårbenshalsen

nja inte alls så skönt som när det varit obäddat ett bra tag :D

2009-01-20 @ 18:29:45
Postat av: Emilié

Haha, det där stämmer inte alls! Och det tycker inte du heller :P Bara för att du är FÖR LAT för att orka bädda :D Erkänn.

2009-01-20 @ 20:59:37
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback