Sussa

( 01:47 )

Någon som såg mitt lilla utbrott här på bloggen?

( från rosa till rött, en tokig header.. men förändringen får vänta )

Min dag har varit fartfylld av någon konstig anledning. Tiden går fort när man
har roligt! Haha.. Jag, Camilla och Catja åkte en sväng till SKHLM, kikade på
prylar och grejer. Fick med mig ett par jeans (utsvängda som tusan! Sy in?) och
dessutom en liten t-shirt. Sen åkte vi vidare till IKEA där vi mötte upp Kaisa m.fl.

Därifrån fick jag med mig en låda att ha under sängen till alla mina skor..

Bil-tvätt, middag, myspys med Drömkåken och glass hemma hos Vonkan

Nu är klockan massor (som vanligt..) -borde sova. Men jag ska sätta på en film.
Får väl se hur många minuter jag lyckas hålla ögonen öppna. Det gör visserligen
ingenting alls om jag somnar! Ska göra mitt bästa. Sussa snabbare.. Pussen / p.

Kommentarer
Postat av: Lenita

Ja vi borde ta en prommis snart! Det va evigheter sen! :)

2009-01-07 @ 11:29:44
URL: http://lenitaw.webblogg.se/
Postat av: Jojjo

Jaa vi måste verkligen ta och ses snart! :D

2009-01-07 @ 20:00:30
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback