Städtant

( 13:37 )

Det är något med den här tiden.. Eller hur?!

Passet igår var kul som fan, kändes skönt att röra lite på sig.
Får se om vi kör igen på torsdag, måste bara hitta något bra att göra.

Tror ni att jag sov som en prinsessa i min nybäddade säng?
Gjorde tyvärr inte det.. För en gångs skull satte jag inte på film när jag busat
färdigt med datorn, utan jag läste lite i min nya bok (som verkar helt ok).
Så innan klockan elva la jag ifrån mig boken och skulle försöka sova,
men det gick aldrig till hundra procent. Sov, drömde konstiga drömmar,
vaknade och så höll det på hela natten. Fick för mig att jag pratat med Camilla
när jag vaknade i morse, men det hade jag ju såklart inte..

Men jag kom i alla fall upp när mamma ropade att det var frukost, runt tio.

Nu håller jag på att tvättar. När den här maskinen är färdig, jag har hängt upp
tvätten i torkskåpet och satt igång nästa tänkte jag åka bort och städa på firman.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

jaaa jag vet! :D äntligen! skivan är den 31a mars :D hihi. vill du och någon komma? hihi

2009-01-21 @ 19:46:39
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback