Snurrigt

( 00:44 )

Kan inte sluta tänka och fundera. På typ, allt..

Och det jobbiga är att jag inte ens kan forma tankarna, för allt kommer samtidigt.
Blandar ihop sig till en enda rörig sörja. Som en bamsestor snöboll som dessutom
innehåller en massa annat; ni vet.. Ett gäng löv, grus, en och annan kvist. TJAFFS!

Kan inte ens säga att det är speciellt jobbigt eftersom jag inte vet vad jag tänker.

Låter det konstigt? Ja, det tycker jag också. Helskumt.

Men äsch, that's life. Och imorgon väntar en ny dag. Då ska jag och Cam testa
dans aerobicsen på Huddingehallen. Får väl se vad vi tycker om den, bra hoppas
jag?! Under dagen har jag bestämt mig för att städa. Så ska jag gå en promenad.

Ska se slutet på SHREK 2. Finns det några bättre filmer? Skulle inte tro det, va..!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback