Snart ett

( 12:45 )

Måste ta-mig-tusan fylla i och skicka iväg mina papper idag så att jag får tag
på min jäkla FA-skattesedel. Finns säkert flera måsten, men dom tar jag tag i
senare. Har fortfarande inte kommit upp ur sängen nämligen... BUHU för mig!

Men det är inte så himla lätt när man somnar runt klockan fyra på morgonen.

Dessutom är mamma inte hemma, hon åkte tidigt eftersom hon ska plugga den
här veckan -då finns det ju ingen hemma som väcker mig med frukost. Skyller allt
på henne idag. Dumma mamma! (nähe, jag skojar bara, hon är världens bästa ♥)

Anyways. Nu är det dags att kliva upp och sätta igång den här veckan. Måste ta
reda på hur jag får jobba, men har slängt iväg ett mail till M. Upp och gå en sväng
kanske? Orkar man verkligen det en sån' här grå dag? Får väl se.. Oavsett ska
jag upp och käka frukost, göra mig i ordning. Snabbare än brö. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback